Aktuality

V říjnu se v pražském Karlíně pod záštitou české fulfillmentové jedničky Mailstep konala networkingová akce na téma „Jak nakopnout byznys do konce roku“. Partneři z oblasti e-commerce si mohli poslechnout přednášky zástupců Seznamu, Balíkovny či Heuréky, sdílet své zkušenosti a dozvědět se, jak využít obchodních příležitostí, které nejen závěr roku přináší.

David Začal

Na sto hostů z řad e-commerce specialistů se potkalo v karlínské Spojce s cílem vyměnit si oborové know-how, něco se přiučit a seznámit se s novými inovativními přístupy v podnikání. V rámci celkem šesti přednášek rozebrali CTO Mailstepu Martin Maro, manažer útvaru e-commerce Balíkovny Dan Šenkýř, Head of Merchant Sales Martin Skopálek z Heureky, specialista na marketingové strategie Petr Matoušek, který se teď v rámci firmy promoGEN specializuje e-mail marketing, Michal Hájek, autor obchodního a logistického omnichannelu Salexpander a senior konzultant S-klik Jakub Loula ze Seznamu témata od vývoje trhu, přes emailing, až po marketingové příležitosti a logistická řešení budoucnosti.

„Akce měla několik cílů a splnila je na 100 procent. Chtěli jsme se s klienty po čase setkat, popovídat si o stavu jejich byznysu a o jejich plánech. Sdílet s nimi naše plány a vize, abychom jim ukázali, že jsou v dobrých rukou,“ uvedl David Začal, obchodní ředitel společnosti Mailstep, který akci moderoval. Sám zve kohokoliv, koho e-commerce zajímá více do hloubky, na další plánované akce.

Zdroj: Mailstep