Aktuality

Bezproblémový tok materiálu ve firmách je závislý na dostupnosti technologií. Přidaná hodnota se i u těch nejmodernějších intralogistických řešení snižuje, pokud nejsou vozíky provozuschopné nebo pokud nefunguje potřebný software, ať už kvůli poškození, chybějícím náhradním dílům, nebo nutné údržbě.

Právě proto je tak důležité mít spolehlivý, individualizovaný a rychlý servis, který výpadkům předchází. U společnosti STILL, specialisty na intralogistiku, vše začíná již při úvodních konzultacích, v nabídce jsou servisní balíčky, které jsou šité na míru a reflektují nejen konkrétní potřeby zákazníků, ale i nové trendy, jako jsou automatizované vozíky a inovativní energetické systémy.

V efektivním a moderním intralogistickém řetězci vše funguje hladce. Pracovní procesy, vozíky a regálové systémy jsou dokonale sladěny tak, aby zajistily maximální efektivitu a přesnost při zásobování materiálem a skladové logistice. Společnost STILL k tomu přispívá proaktivní údržbou a spolehlivým servisem, díky nimž mohou intralogistické toky fungovat spolehlivě a bez přerušení. Výpadek jediného vozíku nebo softwarové komponenty může mít dalekosáhlé dopady na produktivitu celého systému.

„STILL servis znamená mnohem víc než jen rychlou pomoc při poruše,“ zdůrazňuje Dyrk Draenkow, vedoucí poprodejních služeb STILL EMEA. „Chytrý servis v našem pojetí spočívá v komplexním pohledu a poskytování podpory založené na partnerském přístupu v oblasti vnitropodnikových materiálových toků našich zákazníků. Jednoznačným cílem je vždy maximální dostupnost řešení a minimální prostoje.“

Zákazníci takový přístup oceňují. Spolehlivý a kvalitní servis, který nejenom výpadky řeší, ale také jim proaktivně předchází, se totiž stále častěji stává klíčovým faktorem při výběru partnera v oblasti intralogistiky. Stejně důležitá je pro zákazníky i vyvážená analýza celkových nákladů a možnost plně se soustředit na vlastní podnikání bez zbytečných výpadků.

Škálovatelná řešení s trvale vysokou kvalitou – včetně servisu

Vysoké standardy kvality a škálovatelná řešení produktového portfolia a služeb patří neodmyslitelně k silným stránkám společnosti STILL. Firma trvale zajišťuje kvalitní servis pro celé portfolio služeb od ručně vedené skladové techniky až po složité automatizované systémy. Servisní technici procházejí pravidelně náročným školením, dosahují vysoké odbornosti a mají rozsáhlé zkušenosti. Velmi dobře se orientují v širokém spektru rozmanitých řešení a energetických systémů a jejich specifických vlastností. Další oblastí, v níž servis STILL vyniká, je schopnost jeho techniků poskytovat v rámci flotily manipulační techniky zákazníka komplexní podporu pro veškerá řešení, včetně vozíků od jiných výrobců. A pokud si složitější opravy vyžádají více času, servisní tým klientovi rychle zajistí zapůjčení vhodného stroje z pronájemní flotily STILL. To pro zákazníky znamená maximální spolehlivost, blízký kontakt v lokalitě a partnerskou spolupráci.

Servisní balíčky na míru – správné řešení pro veškeré potřeby zákazníka

Vozové parky, oblasti řešení i osobní preference se mohou u jednotlivých zákazníků výrazně lišit. Proto STILL nabízí škálu modulárních servisních balíčků, od zcela jednoduchých, například Comfort, Premium až po Full Service. Zákazníkům umožňuje zajistit si servisní služby, dojezd techniků, podmínky dodávek náhradních dílů. Výběrem servisního balíčku tak zákazníci mají jistotu, že dostávají přesně ty služby, které potřebují, a zároveň neplatí nic navíc. „Zejména v dynamických a ekonomicky náročných časech firmy hledají řešení na míru, která jim poskytnou určitý stupeň flexibility,“ vysvětluje Dyrk Draenkow. „Modularita je klíčovou součástí úspěšných řešení – a to platí i pro servis.“

Zaměření na budoucnost: nové servisní balíčky „Energy“ a „Automation“

V souladu s touto vizí společnost STILL nedávno rozšířila své servisní portfolio o oblasti automatizace a energetiky. Zákazníci, kteří se zaměřují na řešení v těchto segmentech, tak mohou využívat servisní balíčky přesně uzpůsobené jejich potřebám. V kontextu moderních energetických systémů to zahrnuje nejen profesionální servis poskytovaný techniky s důkladným školením na všechny typy pohonů, ale začíná to už detailním poradenstvím při výběru nejvhodnějšího energetického systému pro konkrétního zákazníka.

Servisní balíček „Automation“ zajišťuje spolehlivou dostupnost automatizovaných systémů, a to po hardwarové i softwarové stránce. Kromě vyškolených servisních techniků vybavených nejmodernějšími diagnostickými a opravárenskými nástroji je zákazníkům k dispozici také profesionální servis na dálku poskytovaný zkušenými IT specialisty. Díky tzv. „digitálním dvojčatům“ lze navíc jednotlivé komponenty rychle a snadno vyměnit. Sériová výroba automatizovaných vozíků na základě standardizovaných komponent ve společnosti STILL zároveň zajišťuje rychlou dostupnost náhradních dílů včetně hardwaru a zároveň jednotné a spolehlivé postupy při opravách a údržbě.

Zdroj: STILL