Dvě silné české značky se rozhodly spolupracovat. Známý výrobce nápojů spustil originální eshop podporující lokální výrobce. Logistiku zajišťuje společnost Mailstep.
Kofola oslovila malovýrobce z Česka a Slovenska, kteří jí na přelomu roku navrhli a vytvořili všechno, co lze nalézt v e-shopu. To ale nebylo vše. Celý projekt byl vytvořen výhradně s československými firmami – od platformy pro e-shop až po malou bratislavskou dílnu s upcyklovanými věcmi.
„S vlastní logistikou e-shopu nemáme zkušenosti, proto jsme oslovili českou jedničku v oblasti fulfillmentu – MailStep. Ta se stará o to, aby naše zboží bylo doručeno zákazníkovi rychle a kvalitně. Díky tomu, že je o naskladnění výrobků, každodenní vyřizování a expedici objednávek dobře postaráno, my se můžeme věnovat rozvoji našeho Kofolashopu a doplňovat nové řady našeho #merchcochces,“ vysvětluje Eva Stejskalová, junior brand manažerka Kofoly.
Samotný pojem fulfillment se stará vše kolem objednávek z e-shopu, od jejich uskladnění přes zkompletování po doručení konkrétnímu zákazníkovi.
Zdroj: MailStep