Mezinárodní komunita cyklistů ze společnosti Gebrüder Weiss nastavila letošní cyklistickou kampaní GWcycles novou laťku pro další ročníky: Více než 600 účastníků a účastnic společně na kole ujelo více než 768 800 kilometrů, tedy vzdálenost odpovídající cestě na Měsíc a zpět.
Od března do září probíhala třetí a zatím poslední cyklistická kampaň logistické společnosti s příznačným názvem „Na kole na Měsíc a zpět“, která vyzývala cyklisty po celém světě, aby si stáhli aplikaci Radbonus a ujeli na kole co nejvíce kilometrů. „Jasně vidíme, že cyklistika nabývá na významu,“ říká Frank Haas, vedoucí oddělení komunikace společnosti Gebrüder Weiss, a dodává: „A tak je to správně, protože jízda na kole znamená nejen zdravý životní styl a radost z pohybu, ale také ochranu klimatu. Obzvlášť mě těší, že se nám podařilo opět motivovat tolik lidí, aby společně s námi dosáhli špičkového výkonu. Děkuji všem, kteří se zapojili!“
Dalším přínosem je, že každý ujetý kilometr na kole přispěl k ochraně klimatu. Cyklistická kampaň 2024 umožnila společnosti Gebrüder Weiss vysadit 7 000 nových stromů ve firemním lese v Nikaragui. Celkem bylo od zahájení kampaně v roce 2022 vysazeno 19 000 stromů. Jakmile tyto stromy zcela vyrostou, pohltí z atmosféry přibližně 285 tun CO2 ročně.
Jenom zaměstnanci a zákazníci Gebrüder Weiss v České republice dohromady ujeli skvělých 64 838 km, což odpovídá vzdálenosti 1,5 x kolem Země. Rozhodně tak přispěli ke zdolání kilometrů potřebných k dosažení letošního cíle kampaně. „Jsem rád, že se akce povedla a my jsme společně s dalšími nadšenými cyklisty dojeli až na Měsíc a zpět. Ochrana klimatu je pro naši společnosti jednou ze čtyř hlavních hodnot a ukazuje se, že spojení tohoto typu kampaně se sportovní aktivitou je klíčem k úspěchu,“ dodává Jan Kodada, obchodní a marketingový ředitel Gebrüder Weiss ČR, s tím, že si váží obrovského nasazení všech, kdo společně s Gebrüder Weiss neváhali šlápnout do pedálů pro dobrou věc.
Zdroj: Gebrüder Weiss