Aktuality

Společnost představuje globální strategii “Together & beyond” a sdílí celofiremní výsledky za rok 2020.

Během pandemie COVID-19 se DPDgroup stala zásadním partnerem v přepravě nejen zboží základní potřeby jak pro své koncové zákazníky, tak i firmy a společnost tak zaznamenala 42% nárůst tržeb ve srovnání s rokem 2019. Vydané restrikce a preventivní opatření vedly k prudkému nárůstu v přepravě. DPDgroup doručila v roce 2020 o půl miliardy více balíků oproti roku předešlému a dosáhla tak na zisk 800 milionů EUR. Rekord společnost zaznamenala na Cyber Monday, kdy bylo globálně doručeno 13,9 milionů zásilek. Ovlivněn pak byl i samotný trh, ten pocítil výrazný posun směrem k B2C přepravě (pro koncové zákazníky). Více než polovina, přesně 55 %, globálně doručených zásilek, byla v roce 2020 B2C charakteru, jedná se o 57% organický růst při porovnání s předešlým rokem. Poptávka výrazně vzrostla i u tak specifických kategorií, jakými jsou potraviny či zdravotní péče. V návaznosti na celkově vysokou poptávku přepravních služeb, objemy všech zásilek přepravených v rámci DPDgroup vzrostly organicky o 24 %, tržby pak o 23 %.

Mezi další vývoj, který DPDgroup zaznamenala, patří kromě navýšení objemů v přepravě také její pružnost, jenž byla podmíněná schopností rychlé adaptace. Společnost se stala prvním přepravcem, který mezi své služby přidal možnost bezkontaktního doručení i v rámci svých zásilkových výdejen (DPD Pickup), a otevřel více než 70 nových třídících center (tzv. hubů) a dep, s cílem dosáhnout jejich celkového počtu – 1200. Do svých řad společnost přijala i více než 20 000 nových zaměstnanců.

Zdroj: DPD