Aktuality

Společnost DB Schenker disponuje největší sítí sběrných linek v Evropě pro přepravy paletových zásilek. Aby všem zákazníkům usnadnila objednávání přeprav a poskytla rychlou informaci o jejích cenách, sjednocuje poptávku do univerzální platformy DB Schenker | connect. Tam si mohou na pár kliků objednat jak pozemní, tak námořní a letecké přepravy do celého světa. Nová platforma je otevřená i pro malé a střední firmy, které realizují přepravy nárazově.

Společnost DB Schenker za rok 2022 z České republiky přepravila do celé Evropy zhruba 102 milionů zásilek po zemi, 1,33 milionu vzduchem a 1,91 milionu TEU po moři. Zákazníci potřebují vše dobře naplánovat a rychle a efektivně získat všechny potřebné informace pro svou práci na jednom místě. S tím pomáhá sjednocená platforma DB Schenker | connect, kde je možné objednat si pozemní, letecké i námořní přepravní kapacity během několika minut a z libovolného místa, třeba i z mobilního zařízení.

„Zákazníci mohou objednat přepravu v online rozhraní, které je intuitivní a uživatelsky přívětivé. Platforma je určena nejen pro velké společnosti, ale i střední a menší podniky, které například nemají tak vysoké objemy přeprav,“ komentuje přínos tohoto řešení Miroslav Švec, regionální obchodní manažer pro Čechy a Slovensko. A dodává: „V návaznosti na elektronický jízdní řád si mohou zákazníci přepravy snadno efektivně plánovat.“

Jak nová platforma funguje? Zákazníci si zvolí odkud kam chtějí zboží zaslat a vyplní základní informace o zásilce, jako je počet kusů, typ balení, hmotnost a rozměry. Do dvou minut získají informaci o ceně, za další tři minuty dokončí objednávku přepravy. V rámci služby je samozřejmostí možnost průběh přepravy sledovat. V případě pozemní přepravy si zákazníci mohou vybrat ze tří variant časového okna doručení. Dvě z těchto možností jsou s vrácením přepravného v případě nedodržení sjednaného dne. Čtvrtou variantou je doručení na soukromou adresu před dům.

Zdroj: DB Schenker