Prodejce elektroniky Electro World a technologicko-logistická společnost DODO spolu spustily novou službu expresního doručování elektrických spotřebičů ještě v den objednání („same-day“). Zákazníkům tak přinášejí možnost takto rychlého doručení i u segmentu velkého elektra, jako jsou pračky, sušičky, ledničky, myčky a další běžné domácí spotřebiče. Součástí služby je navíc i vynesení spotřebiče do patra, jeho základní zapojení a odvoz starého přístroje. Služba je v první fázi dostupná pro zákazníky v Praze, v následujících měsících pak bude postupně rozšiřována také do dalších měst.
![](https://www.praktickalogistika.cz/wp-content/uploads/2023/04/electroworld-1-1024x682.jpg)
Electro World novou službu přináší v reakci na podněty ze strany zákazníků i s ohledem na celospolečenský spotřebitelský trend, který ukazuje, že na rychlosti záleží. Dle studie zpracované pro DODO agenturou Perfect Crowd má rychlost dodání zboží pro zákazníka rozhodující roli při výběru mezi e-shopy s podobnou cenou produktů. Až 84 % zákazníků zvolí takový obchod, který je schopen doručit zboží rychleji, a rychlé dodání motivuje 90 % zákazníků k opakovanému nákupu. Příliš dlouhé dodací lhůty jsou naopak pro 61 % nakupujících důvodem k tomu, aby nákupní košík opustili.
Zdroj: DODO