Firma Kuehne+Nagel zjednodušila objednávky v rámci sběrné služby. Skupina neustále rozvíjí svou komplexní samoobslužnou platformu myKN, která zákazníkům umožňuje spravovat jejich zásilky.
![](https://www.praktickalogistika.cz/wp-content/uploads/2023/08/kamion-kuehnenagel-1024x505.jpg)
Díky nejnovějšímu vylepšení lze v České republice objednávat přepravy v rámci sběrné služby Kuehne+Nagel zcela online, což přináší větší pohodlí, časovou úsporu a umožňuje také sledovat stav zásilek.
„Na novinku máme od našich zákazníků jen pozitivní ohlasy, což nás opravdu těší. Kromě přehlednosti a dostupnosti aktuálních dat o přepravě oceňují zejména rychlost zadávání objednávek, jež je otázkou dvou, maximálně tří minut. Tuto online platformu mohou využívat zájemci o přepravu v rámci sběrné služby v tuzemsku i v zahraničí,“ řekl Dominik Hýsek, National Road Logistics Manager Sales & Customer Service Kuehne+Nagel v České republice.
Zdroj: Kuehne+Nagel