Aktuality

DHL Express očekává v nadcházející sezóně 2020 mimořádné objemy v přepravě díky online nakupování. Se silně rostoucí úrovní globalizace a digitalizace stejně silně roste počet obchodníků prodávajících po celém světě a v souvislosti s tím i počet online tržišť, jako jsou nákupní aplikace, přes které si zákazníci mohou vybrat z nabídek zboží z celého světa. 

Díky tomu mezinárodní obchod v posledních letech neustále roste. Z důvodu letošní pandemie přesouvají spotřebitelé své nákupní aktivity do online světa tak rychle jako nikdy předtím. Sezóna se bude týkat nejen nadcházejících oblíbených nákupních dnů, jako jsou „Black Friday“ a „Cyber Monday“, ale také celé vánoční nákupní sezóny. Z tohoto důvodu DHL Express očekává historicky nejvyšší objem online obchodování po celém světě. Už během roku 2020 došlo k nárůstu objemu o 35 % díky online obchodování, nadcházející vrchol sezóny to ještě umocní a povede k vyššímu množství zásilek až o 50 % ve srovnání s loňskou vrcholnou sezónou.

„Megatrendy, jako je globalizace a digitalizace, mají obrovský dopad na globální obchod,“ vysvětlil John Pearson, generální ředitel společnosti DHL Express. „V posledních desetiletích jsme viděli, jak globalizace, rostoucí obchod a interakce zvýšily prosperitu a výběr, snížily chudobu, vypěstovaly rozmanitost a obohatily životy.” Naším posláním ve společnosti DHL Express je umožnit globální obchod a podporovat naše zákazníky během nejdůležitějších dnů jejich podnikání. Klademe důraz na to, aby zboží bylo doručeno co nejrychleji a vánoční dárky byly včas doručovány do domácností po celém světě. Jsme hrdí na silné odhodlání našich zaměstnanců a kurýrů, kteří jsou připraveni plnit naše poslání „spojovat lidi a zlepšovat jejich životy“. V dobách, kdy koronavirus ovlivňuje hospodářství i soukromé životy, je jejich úsilí vynikající.“

Zdroj: DHL Express