Aktuality

Mezinárodní logistická společnost Gebrüder Weiss neustále hledá nová řešení a technologie, díky nimž může zlepšovat a rozšiřovat nabídku svých služeb především s ohledem na udržitelnost. Inovativní postupy a neotřelé nápady ovšem její zaměstnanci rádi testují a uplatňují i v dalších oblastech svého působení. Nedávno tak společnost například využila prvky umělé inteligence v online kampani, za což získala prestižní ocenění Malý delfín v soutěži Marketér roku 2023.

Výsledky soutěže Marketér roku, která staví na dlouholeté historii a tradičních hodnotách, vyhlásila letos Česká marketingová společnost již podevatenácté. Slavnostní udílení cen se odehrálo 16. května 2024 v prostorách Divadelního sálu Klubu Lávka a celým večerem provázel moderátor Karel Voříšek.

Cílem soutěže je vybírat a oceňovat osobnosti, které se podílejí na úspěšném rozvoji vlastní firmy či instituce i na rozvoji marketingu všeobecně. Součástí byla také soutěž studentů Marketér roku Junior. Vedle hlavních cen udělila odborná komise také zvláštní ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty.

Vítězové obdrželi nejen diplomy a dary od partnerů soutěže, ale také krásné sošky křišťálových delfínů z českého skla z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana.

Za marketingový tým Gebrüder Weiss převzal ocenění Malý delfín Jan Kodada, obchodní a marketingový ředitel společnosti Gebrüder Weiss ČR, který uvedl: „Uznání odborníků v oboru je pro nás důležitou zpětnou vazbou a motivuje nás do další práce a nových projektů. Mé velké poděkování patří celému marketingovému týmu, a to především za obrovské nasazení, ale i odvahu využívat nové prvky a moderní technologie.“

Zdroj: Gebrüder Weiss