Aktuality

Poskytovatel dopravy a informační logistiky cargo-partner implementoval ve svém iLogistickém centru v Chicagu vysoce efektivní řešení e-fulfillmentu pro rostoucího mezinárodního klienta z odvětví výroby nápojů. Speciálnímu účelu přizpůsobený nástroj Multi-Order Picking zajišťuje rychlé zpracování online objednávek, zatímco integrace s internetovým obchodem zákazníka založeným na platformě Shopify poskytuje koncovým spotřebitelům úplnou transparentnost.

Segment elektronického obchodu rychle roste již mnoho let a společnost cargo-partner v této oblasti neustále rozšiřuje své portfolio inovativních řešení. Poskytovatel logistiky nabízí online prodejcům obsáhlou paletu logistických služeb pro zefektivnění všech aspektů, od importu a exportu přes krátkodobé a dlouhodobé skladování až po balíkové zásilky a skladovací služby s přidanou hodnotou.

V listopadu 2020 se na společnost cargo-partner obrátila úspěšná evropská společnost z odvětví výroby nápojů, která v oblasti elektronického obchodu rychle roste. Společnost hledala poskytovatele logistiky, jenž by pomohl rozšířit její obchodní aktivity v USA. Zákazník si za své distribuční centrum vybral chicagské iLogistické centrum společnosti cargo-partner, a to na základě centrálního umístění skladu, moderního vybavení a komplexního portfolia služeb e-fulfillmentu.

Zahájení spolupráce s 500 objednávkami denně

Zákazník pro začátek předpokládal 500 nebo více objednávek denně, přičemž do konce prvního čtvrtletí roku 2021 se očekává zdvojnásobení objemu. Brzy bylo zřejmé, že takové objemy objednávek budou vyžadovat vysoce efektivní řešení zpracování objednávek elektronického obchodu. Společnost cargo-partner se proto rozhodla upgradovat pro nového zákazníka svůj vlastní systém hromadného vychystávání objednávek, multi-order picking (MOP). „Modul Multi-Order Picking“, navržený IT týmem společnosti cargo-partner jako součást systému řízení skladu společnosti (WMS), zjednodušuje proces vychystávání a udržuje jej odděleně od balení.

Systémem vedené vychystávací trasy

Se systémem Multi-Order Picking společnosti cargo-partner je více objednávek k expedici sloučeno do jedné vychystávací trasy. Objednávky lze konsolidovat podle způsobu přepravy, úrovně služeb, doručovacích adres, hmotnosti a dalších faktorů potřebných k tomu, aby byly speciální požadavky klienta zapracovány již vychystávači. Pracovníci skladu používají vozík s několika zásobníky, přičemž každý zásobník odpovídá jedné objednávce k expedici. Skladník je naváděn skenerem od jedné pozice objednávky ke druhé a vestavěný kontrolní mechanismus automaticky zabraňuje naskenování vychystané položky do nesprávné krabice.

Automatizovaný e-fulfillment se Shopify

Za účelem další automatizace a zefektivnění procesu fulfillmentu nastavil IT tým společnosti cargo‑partner API připojení k internetovému obchodu zákazníka založenému na platformě Shopify. Společnost cargo‑partner nyní přijímá objednávky přímo z internetového obchodu zákazníka, zatímco zákazník má prospěch z automatizovaného potvrzování objednávek a sledování v reálném čase. API dále zajišťuje, že online prodejce má vždy přístup k aktuálním informacím o zbývajících zásobách, přičemž dostupnost zásob je reportována zpět do Shopify až na úroveň jednotlivých položek.

Integrace přepravce balíkových zásilek přes SPOT

Zákazník také využívá SPOT, platformu pro správu dodavatelského řetězce společnosti cargo‑partner, a její „modul pro balíky“. SPOT je integrována se všemi hlavními přepravci balíkových zásilek po celém světě, přičemž další služby vnitrostátních balíkových přepravců jsou průběžně přidávány. Nejenže se tím zpřístupňuje zasílání informací o sledování v reálném čase zpět do internetového obchodu zákazníka, ale umožňuje to také inteligentní výběr přepravce balíkových zásilek na základě požadované úrovně zásilkových služeb.

Výhody pro on-line prodejce

Juraj Hric, provozní ředitel společnosti cargo-partner ve Spojených státech, je nadšený z úspěšného výsledku: „Speciální verze našeho modulu Multi-Order Picking nám pomohla nejen zefektivnit naše skladové operace, ale také poskytnout našim zákazníkům ještě rychlejší a efektivnější služby. Jsme rádi, že můžeme našemu novému klientovi nabídnout komplexní fulfillmentové řešení pro jeho online podnikání, které mu umožňuje plně se soustředit na marketing a efektivnější prodej jeho produktů. Po úspěšném rozšíření našeho modulu MOP si jsme jisti, že z našeho neustále rostoucího portfolia služeb bude mít prospěch mnohem více zákazníků ze segmentu elektronického obchodu.“

Zdroj: cargo-partner

Similar Posts