Aktuality

Společnost cargo-partner, mezinárodní poskytovatel přepravy a informační logistiky, v roce 2020 ještě jednou zvýšila své tržby a poprvé v historii společnosti dosáhla ročního obratu přes 1 miliardu eur.

V pátek 30. října společnost cargo-partner poprvé překročila hranici 1 000 000 000 eur v roční fakturaci. To společnost nasměrovalo na dobrou cestu k jejímu cíli v podobě tržeb ve výši 2 miliard eur do roku 2025. Ačkoli objem přepravy zaznamenal mírný pokles ve srovnání s předchozím rokem a navzdory celkově náročnému tržnímu prostředí, vychází společnost cargo-partner z roku 2020 úspěšně díky nouzovým řešením šitým na míru a flexibilním alternativám při dopravních omezeních v souvislosti s Covid-19.

Generální ředitel společnosti cargo-partner, Stefan Krauter, je potěšen pozitivními výsledky a pokračující trajektorií růstu společnosti: „Rok 2020 přinesl řadu nebývalých výzev pro globální ekonomiku a zejména pro odvětví logistiky. S hrdostí říkám, že společnost cargo-partner tyto výzvy zvládla, a to díky mimořádnému nasazení našich týmů po celém světě a naší schopnosti nabídnout našim zákazníkům rychlé a flexibilní alternativy pro vyřešení jejich dopravních výzev. Tyto výsledky ukazují, že jsme na správné cestě.“

Stefan Krauter

Od začátku roku 2020 rozšířil poskytovatel mezinárodní přepravy a informační logistiky své portfolio služeb o několik novinek, aby vyhověl zvláštním výzvám svých zákazníků uprostřed dopravních omezení a omezení kapacity souvisejících s Covid-19. Od března nabízí společnost cargo-partner několik týdenních charterových letů z Číny a Hongkongu do Evropy, aby pomohla zákazníkům s velmi naléhavými zásilkami. Pro méně časově kritické dopravní požadavky nabízí společnost služby železniční dopravy po celé „Železné hedvábné stezce“ s několika týdenními FCL a LCL odjezdy na západ a také týdenními FCL a LCL odjezdy na východ. Společnost cargo-partner nedávno představila novou prémiovou službu Adria PRIORITY Express přes přístavy Koper a Terst jako další rychlejší alternativu k námořní přepravě zásilek z Asie do Evropy. Přepravní časy z hlavních přístavů Dálného východu do jadranských přístavů jsou v porovnání s přístavy v Severním moři v průměru o 5-8 dní rychlejší. Stefan Krauter je přesvědčen, že vedle úspěšného přesměrování dopravních toků za účelem splnění požadavků zákazníků sehrála stejně důležitou roli i efektivní správa informačních toků:

„Dalším rozhodujícím faktorem pro to, abychom z letošních výzev vyšli jako vítězové, je naše komplexní strategie digitalizace. To zahrnuje hlubokou integraci s obchodními procesy našich zákazníků a zefektivněnou komunikaci prostřednictvím platformy SPOT pro správu dodavatelského řetězce. A konečně, naše silné interní IT kompetence rovněž umožnily všem našim kancelářím po celém světě rychlý a efektivní přechod na práci z domova. Budeme i nadále stavět na naší silné strategii digitalizace a pečlivě sledovat vývoj na trhu, abychom našim zákazníkům nabízeli rychlá, efektivní a flexibilní řešení.“

Společnost, která se až do současnosti rozvíjela čistě organickým růstem, plánuje v roce 2021 posílit svou evropskou síť prostřednictvím akvizic.

Zdroj: cargo-partner

Similar Posts

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *