Aktuality

Odborná komise Business Brand Council složená z expertů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu ocenila obchodní značku Gebrüder Weiss titulem Czech Business Superbrands 2021.

„Zisku tohoto ocenění si v Gebrüder Weiss velmi ceníme a máme z něj velikou radost. Titul Czech Business Superbrands 2021 chápeme jako potvrzení dlouhodobě vysoké úrovně služeb a spolehlivosti, kterou našim zákazníkům poskytujeme,“ řekl Jan Kodada, ředitel obchodu a marketingu Gebrüder Weiss ČR.

Zleva: Jan Kodada, Šárka Hálová a Roman Sovják

V České republice je registrováno přibližně 2,1 milionu obchodních značek. Vedle brandů regionálních a lokálních jsou prostřednictvím svých dceřiných společností nebo místních zastoupení prakticky v každém průmyslovém oboru v ČR přítomny také mezinárodní a globální společnosti. Odborní členové poroty Brand Council a Business Brand Council hodnotí značky podle předem daných kritérií jako jsou známost, budování brandu, inovace či prestiž.

„Gebrüder Weiss rozvíjí svoji činnost v souladu se svými základními hodnotami, kterými jsou nezávislost, udržitelný rozvoj, spolehlivost a dokonalý servis. Podtitul Superbrands 2021, Universal Seal of Excelllence, je pro nás potvrzením, že naše úsilí v naplňování našich čtyř firemních hodnot přináší hmatatelné výsledky a ocenění právě ze strany expertů v daných oborech,“ dodal Jan Kodada.

Mezinárodní organizace Superbrands na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek v rámci lokálních trhů již od roku 1994. Po více než 25 letech činnosti se její působnost rozšířila z Velké Británie do více než 90 států napříč 5 kontinenty a je uznávanou nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek.

Zdroj: Gebrüder Weiss

Similar Posts

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *