Aktuality

Cestou digitalizace ke zlepšení přeprav se vydala společnost DB Schenker, která dále rozvinula svůj nástroj Drive4Schenker. Ten nyní díky vylepšené interakci umožňuje rychlejší výměnu dat a informací s přepravci.

Rozšíření funkčnosti má za cíl prohloubit dlouhodobou spolupráci s přepravními partnery. Po pilotním testování na vybraných pobočkách je nástroj připraven ke spuštění na 250 přepravních terminálech DB Schenker v Evropě.

„V logistice platí jednoduché pravidlo – plně naložený kamion zvyšuje efektivitu a šetří náklady. Nikdo nechce vidět nevytížené kamiony, a proto jsme zásadně vylepšili naši digitální platformu Drive4Schenker, se kterou budeme těmto logistickým výzvám čelit. Přepravci ocení jednodušší a rychlejší způsob interakce s námi, zatímco pro zákazníky budou jejich přepravy transparentnější. V posledních měsících jsme proto platformu Drive4Schenker od základů přepracovali,“ řekl Christian Drenthen, člen správní rady DB Schenker pro pozemní přepravy.

„Jsem nesmírně pyšný na náš tým pro globální digitální řešení, který dlouhodobě sledoval principy agilního řízení, podle kterých vyvinul a testoval novou podobu platformy Drive4Schenker. Nyní chceme tuto platformu rozšířit po celé Evropě. S nástrojem Drive4Schenker posílíme vztahy s našimi partnery a zároveň uděláme velký krok na naší cestě k digitalizaci pozemních přeprav,“ poznamenal Markus Sontheimer, CIO & CDO ve společnosti DB Schenker.

S vylepšeným nástrojem mohou dopravci naplnit své přepravní kapacity pouhým kliknutím. Po online registraci zadají do systému preferované trasy a typy zásilek, ke kterým následně systém přiřadí vhodné poptávky přeprav. Dispečeři DB Schenker a partnerští přepravci tak mohou dohlížet na svůj byznys, zatímco platforma zprostředkuje jejich vzájemnou interakci. Přepravci mají každý den na výběr z až 5 000 různých přeprav pod hlavičkou DB Schenker.

„Novou podobu Drive4Schenker jsme vyvinuli interně a zcela mění náš pohled na systém přeprav. Vhodné zakázky nyní putují přímo do schránky konkrétních přepravců. Jedním kliknutím se pak tyto zakázky přesunou přímo do platformy bez nutnosti registrace. Pokud přepravce zakázku získá, je obratem informován e-mailem,“ uvedl Timo Sender, Product Owner pro globální digitální řešení v DB Schenker.

Vylepšení čekají i na zákazníky. Díky efektivnímu digitálnímu propojení dokáže systém pro zakázku vybrat nejlepšího přepravce z více než 50 000 partnerských dopravců. Zákazníci mohou navíc prostřednictvím Drive4Schenker vybraného přepravce přímo kontaktovat. Vyjednávání a všechny náležitosti zakázky jsou tak sloučené do jedné online platformy, čímž odpadá nutnost pro telefonní nebo mailový kontakt.

Zdroj: Ogilvy

Další aktuality

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *